CRM-systemet säkrar en bra kundupplevelse och stöttar er försäljning, marknadsföring och kundhantering genom hela kundresan. Vi erbjuder en av marknadens absolut bästa plattformar, SAP CX.
I kampen om kunderna blir kundupplevelsen allt viktigare. Med ett CRM-system blir det enklare att attrahera nya kunder, bygga lojalitet hos befintliga och erbjuda dem en bra kundupplevelse genom hela kundresan.
I Implema får du en partner med bred och djup kompetens inom CRM och som tar ett helhetsansvar kring din CRM-lösning. Från implementation till ett välutvecklat förvaltningskoncept för support, vidareutveckling, uppgraderingar samt integrationer till eventuella tilläggslösningar. Dessutom hjälper vi dig med dina processer. Genom vår särskilda metodik och mindset, Implema Way, säkrar vi att du snabbt, tryggt och kostnadseffektivt kommer igång med ditt nya CRM-system.
I kampen om kunderna blir kundupplevelsen allt viktigare. Customer Experience (CX) avser hur ett företag interagerar med sina kunder vid varje tidpunkt av deras köpresa. Vid varje kundkontakt kan du förbättra eller skada hur dina kunder uppfattar dig. Summan av dessa kontakter påverkar hur kunden uppfattar ditt varumärke och är därför avgörande för hur framgångsrikt ert företag kommer att bli.
Många företag strävar efter en 360°-vy av kunden för att ge enhetlig och bra service. Alla som har kundkontakt behöver tillgång till uppdaterad information om kunderna – det är dyrt att tappa dem, vilket kräver att affärssystemet är integrerat med ett CRM-system. Fördelarna med ett CRM-system är flera:
Uppgradering till S/4HANA är något som vi verkligen ser fram emot och som kommer skapa fantastiska möjligheter i vår digitala transformation.
Ingemar Kristensson, Global IT Manager
Läs merSAP S/4HANA Cloud Public Edition ger oss mycket bättre möjligheter att enkelt skala upp när vi expanderar till fler länder. Det känns bra att vi kan få support och stöd oavsett vilken region vi vill expandera till.
Fredrik Stendal, VD
Läs merPartnerskapet med Implema har verkligen bidragit med den expertis som behövts för att kunna ta nästa steg som bolag. Nu kan vi accelerera tillväxten ytterligare genom att arbeta smartare och mer effektivt.
Anna Gunlycke, Head of People Talent Strategy
Läs merImplemas mindset, samt det sätt som Implema och OEM arbetar tillsammans som partners, är nyckelfaktorer till att samarbetet pågått under så lång tid. Med Implema kan vi på ett bra sätt kombinera OEMs kunskap inom interna processer med Implemas spetskompetens.
Frank Isaksson, ERP Manager
Läs merVi behövde stöd från ett bolag med erfarenhet av snabba beslutsprocesser, rätt kompetens och god förståelse för kraven inom life science. För att lyckas få på plats ett nytt affärssystem inom nio månader behövde vi också kunna tillämpa best practices kring alla nya processer.
Jan Hedenström, Finance Director
Läs merVi ville ha en flexibel lösning där vi enkelt kan rulla ut till flera siter och personer, öka lagringskapaciteten och lägga till nya funktioner. Det blir väldigt enkelt i en molnlösning.
Torbjörn Bäck, President Camfil Northern Europe
Läs merAnledningen att vi väljer Implema är de med sin kompetens, erfarenhet och processtänk, tillsammans med deras kunskap och förståelse för vår verksamhet hjälper oss att förverkliga förbättringar i systemet och så att vi kan möta morgondagens utmaningar.
Gabriella Fällman, IT-chef Arvid Nordquist
Läs merHör av dig till oss så pratar vi mer om dina utmaningar och möjligheter. Vi hjälper gärna till!
Huvudkontor:
Klarabergsviadukten 90C,
111 64 Stockholm
Kontakta oss:
Växel: +46 8 503 124 00
info@implema.se
Upphovsrätten för delar av detta innehåll tillhör © 1997–2024 Implema AB.
Innehållet är tillgängligt under Creative Commons-licens.