CRM

Dynamics CRM

Att vara duktig på CRM är att framtidssäkra företagets viktigaste resurs – kunderna! Oavsett om man är ute efter att få bättre driv i sälj och marknadsaktiviteter, förbättra sin kundservice eller skapa en helhetsbild på relationen med kunden så är Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement det självklara valet för företag över hela världen.

Framtidssäkra företagets viktigaste resurs - kunderna!

CRM är ett sätt att beskriva och förstå hur företaget på bästa sätt skall möta sina kunder och realisera sin vision och affärsidé. Vilka är vi? Vad gör vi? För vilka finns vi till och hur når vi ut till dem och levererar så att både de och vi blir framgångsrika?

I dagens krympande och allt mer konkurrensutsatta värld är inte en bra produkt något unik. Det är en självklarhet. 

Du köper av de företag som förstår dig och hjälper dig att lyckas och som har en vision du kan relatera till. Företag som kan förklara hur du tjänar tid och pengar på att köpa deras produkt eller tjänst, som har personal som är proaktiva, pålästa och trevliga och som är lätta och smidiga att ha att göra med i sälj, leverans och support.

Kort sagt, företag som är duktiga på CRM.

Partner Affärssystem
Affärssystem tid och budget

SNABBT

TRYGGT

KOSTNADSEFFEKTIVT

Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement


Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement är en världsledande portfölj av affärsappar for olika behov (Sälj, Marknad, Kundservice, Fältservicearbete, Projektadministration), fullt integrerade med alla Microsofts verktyg som Outlook, Office, Teams, Sharepoint, Dynamics 365 Finance & Operations, Microsoft Power BI och mycket mer. 

De är kraftfulla men enkla att använda, fungerar sömlöst tillsammans, är lätta att anpassa och fungerar på PC, mobil och läsplattor.

Tack vare att de ligger i molnet krävs det ingen installation eller drift och nya funktioner släpps två gånger om året.

Dynamics 365 Customer Engagement

CRM
Spela videoklipp

Dynamics 365 for Sales

Upptäck hur du skapar dashboards och rapporter, navigerar i systemet, skapar konton och kontakter, hanterar försäljningsaktivitet och mer.

Dynamics CRM
Spela videoklipp

Dynamics 365 for Customer Service

Lär dig mer om dashboards, köer, ärenden, konton, kontakter, aktiviteter, kunskapsartiklar och rapporter.

Spela videoklipp

Sales och Service med Microsoft Dynamics 365

Upptäck hur Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement ger möjlighet att förbättra kundengagemang och vinstmarginal, skapa skräddarsydda lösningar för varje kund och automatisera konfigurations-, prissättnings- och offertprocessen.

Dynamics CRM
Spela videoklipp

Optimera Sales och Marketing processerna i Dynamics 365

Upptäck hur din organisation kan knyta ihop Sälj- och Marknadsfunktionerna och minska kostnaderna med intelligent automatisering av sälj- och marknadsföringsprocesserna.

Dynamics 365 Customer Engagement

Vad är CRM?

CRM (Customer Relationship Management) är ett svårdefinierat begrepp. Det är en definition på en typ av IT-system som innehåller leads, kunder, kontakter, affärsmöjligheter, ärenden etc, men det är också ett sätt att definiera ett företags intäktsgenererande strategi, organisation, verksamhet och processer.

Dynamics CRM

DYNAMICS CRM

Hur framtidssäkrar jag mina kundprocesser tillsammans med Implema?

Vi guidar dig steg för steg

Hur ska du veta vilket CRM-lösning du behöver idag och i framtiden för att ditt företag ska vara lönsamt och hållbart? 
Vi guidar och leder dig steg för steg. 

Partner som tar helhetsansvar

Med Implema får du en partner som tar ett helhetsansvar. Från implementation av ny CRM-lösning till välutvecklat förvaltningskoncept för både support, uppgraderingar och integrationer.

Affärssystem tid och budget

Snabbt, tryggt & kostnadseffektivt

Implemas mindset – Implema Way – säkrar att du snabbt, tryggt och kostnadseffektivt kommer igång med ditt nya CRM-system. Vi guidar dig sedan vidare och utvecklar dina kundprocesser steg för steg. 

Erfarenhet och bred kompetens

Implema är en partner som förstår helheten. Det gäller tekniken såväl som affärsprocesserna, från sälj och marknadsföring och service till leverans, produktion och inköp. Utöver djup och bred kompetens inom CRM så har vi viktig kompetens i kringliggande lösningar som ERP – Dynamics 365

Mer inspiration om hur du kan framtidssäkra företagets viktigaste resurs - kunderna!

Mattias Liss Daniels,
Dynamics CRM Lead

Vill du diskutera möjligheter med Dynamics CRM?

Välkommen att höra av dig till mig för ett samtal kring utmaningar och möjligheter!
© Implema. All rights reserved